امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
سجادسجاد، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ امیرعلی و سجاد و محمدوبلاگ امیرعلی و سجاد و محمد، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی و سجاد و محمد

1 سالگی سجاد 😘❤️

1397/2/12 13:46
244 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

چقدر زیباست افسانه ی خلقت،
وقتی
همان خدا که
مهتاب را برای شب،
آفتاب را برای روز،
وپرواز را برای آسمان آفرید،
همان خالق که
موج را برای دریا
باران را برای ابر
و انتظار را برای باران ساخت
همان آفريدگار که ️تو️دلرباترین وزیباترین راهم برای من و پدرت خلق کرده️تو️با آن دستها، آن چشمها،باعطر دیوانه کننده ی موهایت
برای من و پدرت خلق شده ای
تا مابا داشتنت خوشبخت ترین و عاشق ترین باشیم عزیزتراز جانمان....
سجاد جان تولدت مبارک️بهترینم
بهترینارو باتوتجربه کردم
بهترینم
بی تو دنیا بی رنگ است
چقدر دنیایم زیبا شد روزی که تو پا به آن گذاگذاشتیفرشته کوچولوی
من
حس داشتنت به تموم دنیا می ارزه
خوشحالم که خدا نعمتاشو با وجود دادن توبهم تکمیل کرد... هرروز برایت
رویایی باشد در دست نه دوردست
عشقی باشد در دل نه درسر
ودلیلی باشدبرای زندگی نه روزمرگی
تولدت مبارک بهشت امن مامان و بابا پسرکم 365 روزه که به دنیا اومدی وشدی دنیای من
شدی مالک تمام احساسم تمام عشقم تمام احساس ناب دست نخورده ام که حاضر نیستم ذره ای از آن رابا هیچ کسی تقسیم کنم با هیچ کس جز تو.....
سجاد و معصومه جون (دخترخاله ی من)

 

 
 
 
 
 
 
 

 

نظرات (2)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
24 مرداد 98 13:56
تولدت مبارک آقا سجاد🎊
مامان امیرعلی و سجاد و محمد
پاسخ
مرسی عزیزدلم 😘
مامان معصومهمامان معصومه
25 مهر 99 12:46
تولدت مبارک نازنینم ایشااله همیشه سلامت و موفق وشاد باشی💋💋❤❤
مامان امیرعلی و سجاد و محمد
پاسخ
مرسی عزیزم😘😘😘😘😘😘😘😘😘